ویتارگو چیست و چه کاربردی دارد

مکمل کربوهیدراتی می‌باشد. این ماده در دیگر مکمل‌های تولید شده توسط کمپانی اصلی‌ نیز وجود دارد و همچنین دیگر کمپانی‌ها نیز از آن در مکمل‌های خود بهره میبرند. این ماده اغلب در مکمل‌های پر کربوهیدرات نظیر گینر‌ها و حتی مکمل‌های کراتین نیز یافت میشود.این ماده اغلب مرتبط با کاهش وزن نمی‌باشد.
ویتارگو نام کمپانی می‌باشد که تولید کننده این محصول است. محصولات آنها در سطح بین المللی توزیع میشود و اینطور که مشخص است فعالیت آنها از سال ۱۹۹۸ شروع شده است.

یک کربوهیدرات کامل  منبعی است که دارای شکر نباشد و بنابراین روی سطح قند خون تاثیری نگذارد مخصوصا در ورزشکاران که نیازمند یک منبع انرژی سریع بدون مضرات حاصل از مصرف مکمل‌های قندی هستند نظیر دکستروز و مالتودکسترین.
ویتارگو یک کربوهیدرات خالص می‌باشد که دارای هیچ قندی نمی‌باشد. هنگامی که ما تحقیقات در مورد ماده تشکیل دهنده این مکمل یعنی آمیلوپکتین جو تجزیه شده را شروع کردیم دریافتیم که این ماده حدود چند سالی است که وجود دارد بنابراین چرا دیگر کمپانی‌ها به سمت این منبع کربوهیدراتی بدون قند نیامده اند؟

ویتارگو تنها نام برند این محصول می‌باشد و  نیز تنها گیاهی نیست که میتواند برای هضم و جذب سریعتر دستکاری شود اما به هر حال ما نسبت به کارکرد محصولات این برند بسیار هیجان زده هستیم. به بیان ساده مولکول‌های کربوهیدرات در این مکمل به شکلی‌ تغییر داده شده‌اند تا بزرگ تر باشند و بنابراین میتوانند کربوهیدرات بیشتری را در اختیار بدن قرار دهند. اما آنها همچنین آب کمتری را به سمت خود جذب میکنند که همین امر عبور آنها را از معده سریعتر و جذب آنها را نیز بهبود می‌بخشد.

نحوه ی عملکرد ویتارگو چگونه است؟

ادامه مطلب در لینک زیر

ویتارگو چیست؟ همه آنچه باید درمورد ویتارگو بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *