چرا از مکمل های افزایش وزن استفاده می کنیم

اگر شما نیز برای رسیدن به اهداف برنامه بدنسازی خود و قدرت بدنی بسیار مصمم هستید، به احتمال زیاد یکی از مکمل های افزایش وزن یا گینر را در نظر می گیرید. اما قبل از این تصمیم، چندین نکته بسیار مهم وجود دارند که می توانید با توجه به آنها بیشترین استفاده را از گینر منتخب خود ببرید. علاوه بر این می توانید شاهد مزایای آن در جلسات تمرینی خود باشید. در ادامه مقاله با گینرها و اینکه چرا باید از آنها استفاده کنید آشنا خواهیم شد. تا پایان با ما همراه باشید.

  1. گینر دارای کالری زیادی میباشد

اولین نکته بسیار مهم و عالی در مورد مکمل های افزایش وزن یا گینرها این است که آنها نیازهای افزایش کالری شما را بسیار راحت تر برآورده می سازند. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به سختی وزن اضافه می کنید، یا به عبارتی برای افزایش وزن باید بسیار غذا بخورید اما نتیجه نمی گیرید، گینر می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. با گینر، به دست آوردن کالری زیاد و افزایش وزن بسیار آسان تر خواهد بود. در حقیقت شما می توانید با این مکمل ها به گونه ای موثرتر و به آسانی بالای 4000 کالری را در روز وارد بدن خود نمایید.

  1. چربی های فرموله ویژه در گینر به شما کمک می کنند تا فیت بمانید

دومین مزیت استفاده از گینر چربی های فرموله شده خاصی است که در آنها وجود دارند. این نوع خاص از چربی های رژیمی به شما کمک می کنند تا حین عضله سازی کم چرب و فیت بمانید. می توان گفت چربی رژیم غذایی بزرگترین عنصر درشت مغذی ها از نظر نوع استفاده آنها در بدن می باشند و این مهم است که شما طبق اصول از آنان بهره گیرید. در واقع شما باید همیشه مراقب گینرهایی که حاوی تری گلیسیریدهای متوسط و تا حدی چربی اشباع شده هستند باشید.

  1. گینرهای مخصوص پس از تمرین و ویژه مصرف روزانه

ادامه مطلب در لینک زیر

دلایل استفاده از مکمل های افزایش وزن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *